Woody Allen / Уди Алън

 
"There is no advantage in getting older. It is a bad business getting old and I advise you not to do it if you can avoid it."
"В остаряването няма предимства. Лоша работа е да остаряваш и ви съветвам да не го правите, ако имате възможност да го избегнете."
 "If you look life too honestly and clearly life does become unbearable because it is a pretty grim enterprise."
 "Ако гледаш живота прекалено честно и ясно, той става непоносим, защото е доста безжалостно начинание."
  "I am not a fighter, I have bad reflexes. I was once run over by a car being pushed by two guys."
"Не съм голям бияч, имам лоши рефлекси. Веднъж ме блъсна кола, която двама души бутаха."
"Sex between a man and a woman can be wonderful - provided you get between the right man and the right woman."
"Сексът между мъж и жена може да бъде страхотен - стига да се озовеш между подходящ мъж и подходяща жена."
"And my parents finally realized that I am kidnapped and they snap into action immediately: they rent out my room."
"Накарая родителите ми разбрали, че съм отвлечен и незабавно взели мерки - дали стаята ми под наем."
"Life doesn't imitate art, it imitates bad television."
"Живота не имитира изкуството, имитира лоша телевизия."
"Women are soft containment presence."
"Жените са меко, обгръщащо присъствие."
"Това е страхотен златен джобен часовник. Гордея се с него. Продаде ми го дядо ми на смъртното си легло."
"It is a gorgeous gold pocket watch. I'm proud of it. My grandfather, on his deathbed, sold me this watch."
"Interestingly, according to modern astronomers, space is finite. This is a very comforting thought — particularly for people who can never remember where they have left things."
"Интересно, според модерните астрономи, вселената е крайна. Много успокояваща мисъл - особено за хора, които никога не могат да запомнят къде си оставят нещата."
"You can live to be a hundred if you give up all the things that make you want to live to be a hundred."
"Можете да доживеете до сто годишна възраст, ако оставите всички неща, които ви карат да живеете до толкова, да станат на сто."
"When I was kidnapped, my parents snapped into action. They rented out my room."
"Когато ме отвлякоха родителите ми предприеха бурни мерки. Пуснаха стаята ми под наем."
"To you I'm an atheist; to God, I'm the Loyal Opposition."

                                         "За теб може да съм атеист; за Бог, аз съм, Лоялната опозиция." 
"If you decide to move, tell your address in the post office. Unless you do not care for the future generations." 
"Ако сте решили да се местите, съобщете адреса си в пощенския клон. Освен ако пет пари не давате за бъдещите поколения."
"What if nothing exists and were all in somebody's dream?"
"Какво ако нищо не съществува и всички сме в нечии сън?" 
"God died, Ford died, and I do not feel very well."
"Господ умря, Форд умря, а и аз не се чувствам много добре."
"There was nothing in my life that I aspired toward that hasn't come through for me. But despite all these lucky breaks, why do I still feel that I got screwed somehow?" 
"Няма нещо в живота ми, към което да съм се стрмил и да не съм постигнал. Но въпреки всичките тези успешни постижения, защо се чувствам сякаш съм оплескал нещо?"
"We all know the same truth and our lives consist of how we choose to distort it." 
"Всички знаем една и съща истина, а животите ни се състоят в това как избираме да я изопачим."
"Love is the answer - but while waiting for the answer sex puts some pretty good questions."
"Любовта е отговорът - но докато чакаш отговора, сексът задава някои доста добри въпроси."
"Who does not die by the sword or hunger will die from plague, so why we should shave?"
"Който не умре от меч или глад, ще умре от чума, така че защо да се бръснем?" 
"The saddest thing in life is a missed opportunity."
"Най-тъжното нещо в живота е изпуснатата възможност." 
"I was thrown out of college for cheating on the metaphysics exam: I looked into the soul of another boy."
"Изхвърлиха ме от колежа заради маменето ми на изпита по метафизика: погледнах в душата на мой състудент."
"I'm not a poet, I would not die for love. I work on Wallstreet."
"Не съм поет, не бих умрял за любов. Работя на Wallstreet."

No comments:

Post a Comment