pharaoh Akhenaten / фараон Ехнатон



"I hunt the sweet breath of your lips. I feel delight every day because of your beauty. My desire is to listen your lovely voice, which sounds like a breath of north wind. Youth comes back to me of love to you. Give me your hands which are keeping your spirit to be able to accept it and live with it. Call me by my name forever - but without you (Nefertiti) I will always feel something I lack."

"Аз ловя сладкия дъх на твоите устни. Аз изпитвам всеки ден възторг пред твоята красота. Моето желание е да слушам твоя прекрасен глас, звучащ като полъх на северен вятър. Младостта се връща при мен от любов към теб. Дай ми твоите ръце, които държат твоя дух, за да мога да го приема и живея с него. Наричай ме с моето име вечно - а на мен без теб (Нефертити) винаги нещо няма да ми достига."

No comments:

Post a Comment